1x jaarlijks transport naar NL, hoe werkt dat?
Op één vast moment per jaar wordt door ons het transport verzorgd vanuit Italië naar Nederland. De zending komt in Nederland aan en wordt verwerkt in ons magazijn in Eindhoven. Vanuit het magazijn worden de pakketten door PostNL, UPS en DHL verspreid door Nederland en België. Je betaalt daarvoor de reguliere verzendkosten die binnen Nederland en België voor deze transporteurs gelden.
Wanneer de zending in Nederland is gearriveerd, is het tevens mogelijk om de bestelling af te halen in Eindhoven. Kies bij de bestelling voor 'afhalen' en stuur ons een email om een afspraak te maken wanneer u het product wilt afhalen in Eindhoven.
Als u uw bestelling plaats in onze webshop, krijgt u automatisch een bevestigingsemail van ons. Zodra uw bestelling in Nederland wordt verzonden, krijgt u een Track & Trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen. De Track & Trace code is actief wanneer wij het pakket hebben aangeboden aan de transporteur.
De maand dat er een zending van Italië naar Nederland gaat, is:
NOVEMBER
Deadline bestellingen: 13 november.
Het is zeker ook mogelijk om losse verzendingen vanuit Italië naar Nederland te verzorgen. Als wij losse bestellingen tussendoor nasturen (normaliter per UPS), is het prijskaartje afhankelijk van het gewicht van uw bestelling. De zending is over het algemeen binnen 4 à 5 werkdagen in huis. Wilt u weten wat het kost om een bestelling direct te versturen, stuur dan een email naar info@madeinitalie.nl met uw vraag.
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Middels het retourformulier dat is te vinden in je account bij 'mijn retouren'.
Ga vervolgens naar je bestelling/order en klik op 'retourneer order'.
Volg de stappen die zijn aangegeven.
Binnen welke periode mag ik het pakket retour sturen?
Wij hanteren een zichttermijn van 14 dagen waarbinnen je een product kunt retourneren.
Is retourneren kosteloos?
Nee, dit is niet kosteloos. De verzendkosten zijn voor eigen rekening.
Hoelang duurt het voordat mijn retour verwerkt is?
Wanneer je een pakket bij een PostNL loket hebt ingeleverd, ontvangen wij het meestal de volgende lever dag op ons adres retour. Wij verwerken het pakket binnen 3 werkdagen.
Ik heb de bestelling direct afgerekend. Hoe werkt het met de terugbetaling?
Wij verwerken de terugbetaling naar het zelfde rekening nummer waarmee besteld is. Binnen 3 dagen staat het bedrag weer terug op rekening.
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu?
Allereerst vervelend dat je een beschadigd product hebt ontvangen. Uiteraard is dat niet de bedoeling. Je mag ons een melding sturen per e-mail ovv je ordernummer. Wij beoordelen de situatie en komen per e-mail met een gepaste oplossing.
Waar kan ik mijn digitale producten vinden?
Na de bestelling wordt er direct een download link naar het digitale product toegezonden.
Het digitale product is ook terug te vinden door in te loggen in je account:
- Ga naar accountgegevens (rechts bovenin naast winkelwagen)
- In je account ga je naar 'mijn digitale producten' en daarna 'mijn downloads'.
Wanneer het product is betaald, is er een groene download knop actief.